Case Study- סיפור לקוח

Black Bar ‘n’ Burger

 הלקוח – Black, סניף סינימה סיטי

רשת Black Bar ‘n’ Burger  החלה את דרכה בסניף רחובות שנפתח ב- 2004  וצמחה לרשת בעלת 14 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. התפריט שגיבש השף צחי בוקששתר בשילוב העיצוב והאווירה מושכים לסניפי הרשת אלפי סועדים ביום. הצלחת הרשת מבוססת על איכות המנות והספקי צוות המטבח. הלחץ וקצב העבודה בסניפים אינם מאפשרים מרווחי זמן לעיכובים וטעויות.

הסניף בסינימה סיטי נחשב לאחד מסניפי הדגל של הרשת. המסעדה הומה מלקוחות החל משעות הצהריים ועד לאחרון הסועדים סמוך לחצות. עשרות עובדים במטבח מתרוצצים בתנועה מתמדת כדי לעמוד בלוחות הזמנים ומאות ההזמנות.

נזילה עקשנית במיוחד

במהלך 2014 התגלתה נזילה מתחת למרצפות הקרמיקה במטבח. חשוב להבין שמטבחים מאושרים פועלים בתקנים שמגדירים סוגי רצפה, דרגות שחיקה והחלקה, שיפועים, ניקוז ואיטום. רצפת אריחי הקרמיקה שבסניף- למרות היישום המקצועי, לא עמדה בשחיקה והבלאי המואץ שנובעים מעצם פעילות המטבח השגרתית. עד מהרה נוצר כשל איטומי וסימני מים החלו לבצבץ בתקרת הקומה שמתחת.

כדי להתמודד עם הנזילה התייעצו עם מספר מומחים והוחלט לצקת על האריחים רצפת בטון. לאחר מספר שבועות גילו ב Black שהנזילה המשיכה, שברו את שכבת הבטון והחליפו את הריצוף סוג הדבק והרובה. כשהרצפה החדשה החלה לדלוף פרסו משטחי ברזל שרותכו יחד ליצירת אגן אטום וחסין. גם הפעם הנזילה לא התרשמה מהמאמץ והמטבח המשיך לדלוף לשכנים מלמטה. כל הפתרונות שניסו לא עמדו באתגרי השחיקה והחומרים.

הפתרון והאתגר הנוסף שהתגלה

בתחילת ינואר 2015 ביקר שאול, מנהל התפעול של Black בתערוכה ונחשף לראשונה לטכנולוגיות האיטום של SILIMOR. בשיחה שהתפתחה סיפר שאול על בעיית הדליפה והפתרונות שבוצעו וביקש עזרה. למחרת בבוקר הגיע אלי מבעלי חברת SILIMOR למתן ייעוץ. בהתבסס על מצב הרצפה והניסיון שצבר בפתרונות לרצפות עסקי מזון והסעדה הוצע לשאול הפתרון הבא:

  • יישום טכנולוגיית איטום למרצפות מבוססת חומר בייבוש מהיר במיוחד.
  • התהליך יתבצע בשעות ההשבתה של המטבח ויאפשר חזרה לפעילות מלאה של המטבח בבוקר למחרת.

הערכת הזמנים בשלב זה עמדה על שלושה לילות.

ביום שני בחצות הגיע צוות SILIMOR והחל בפריסת הציוד והחומרים אך עם תחילת ההכנות התגלה אתגר נוסף. מסתבר שתשתית הבטון שהסתתרה מתחת לכיסוי הפח ושכבת הריצוף לקויה ונדרש שיקום בטוני לפני שלב האטימה. המשמעות היא שבמקום לחרוץ רק את המרצפות צריך לבצע כרסום יסודי של שכבת הבטון ושאריות הדבק הקרמי שנותרו. שאול קיבל את העדכון והערכה שהשינוי ידרוש לילה נוסף ואישר להמשיך בתוואי הפתרון החדש.

כל החומרים שיושמו בפתרון פועלים בטכנולוגיית התקשות מהירה של SILIMOR ומגיעים לחוזק מקסימלי עד 60 דקות מהיישום. למרות השינוי המהותי בתכנית לאור מצב הבטון שנגלה בהכנה- התהליך התארך בלילה אחד בלבד. העבודה התנהלה ברציפות מליל שני עד חמישי במקטעים שנקבעו מראש.

שלבי הפתרון

  • עקירה ופינוי לוחות מתכת ושכבת אריחי קרמיקה.
  • כרסום תשתית בטון.
  • יישום חומר לשיקום בטוני– R17 . בטון פולימרי מהיר התקשות שמגיע לחוזק של 75 מגה פסקל. שכבת השיקום חזקה פי 3 מבטון ב’ 250 -25 מגה פסקל.
  • יישום שכבה ראשונה – פריימר לקישור בין הבטון לציפוי R51.
  • יישום שכבה שניה, מילוי ואטימה – R61 + SL פילוס עצמי.
  • ישום שכבה שלישית –קווארץ צבעוני ליצירת משטח מחוספס.
  • יישום שכבה רביעית – כיסוי עליון שקוף והגנה על הקווארץ – R71.

קישורים למוצרים שבהם נעשה שימוש בפתרון

  • SILIKAL R17– בטון פולימרי, ייבוש מהיר.
  • SILIKAL R51  – פריימר, ייבוש מהיר.
  • SILIKAL R61– מילוי ואטימה, פילוס עצמי ( Self Leveling) , ייבוש מהיר.
  • SILIKAL R71– טופ סילינג הגנה, שקוף, ייבוש מהיר.

התוצאה- רצפת בטון מעבר לציפיות!

בבוקר שישי שאול קיבל מSILIMOR רצפת מטבח יפהפיה שעומדת בסטנדרטים הגבוהים בתעשיית המסעדנות, כולל:

  • רצפת בטון מצופה בחומרים המספקים אטימות מירבית.
  • שכבת חספוס מונע החלקה ( anti-slip).
  • ציפוי דוחה בקטריות.

הפתרון של SILIMOR אפשר את המשך תפקוד המטבח בתפוקה וקצב רגילים. הסועדים לא חשו בעיכוב כלשהו וכלל לא ידעו מה קורה. כל בוקר קיבלו עובדי המטבח רצפה נקיה ומוכנה לעבודה ללא “אזורים אסורים”. בעקבות התוצאה העביר שאול המלצה חמה.

להורדת סיפור לקוח בפורמט PDF:

icon_pdf